Portræt af Gert Van Duinen

Portræt af Gert Van Duinen

Arkiveret i kategorien Logo designere d. 15. marts 2012


Gert van Duinen er en hollandsk illustrativ logo og brand designer, som siden midten af ​​90′erne har været en del af den grafiske branche.

Ifølge Gert’s mor, har han lavet tegn og symboler siden før han kunne gå, og besluttede sig i 90′erne at studere grafisk design for officielt at modtage eksamensbeviser og certifikater.

Som Senior Designer, Kreativ Direktør, samt at være Emballage Designer har han arbejdet med en række førende reklamebureauer og branding konsulentvirksomheder. I mellemtiden har han arbejdet med en række globalt anerkendte kunder – Hallmark, Dish Networks, MTV, TMF, Coca Cola, ING, Philips, for blot at nævne nogle få.

Gennem årene har hans arbejde fået eksponering i et bredt spektrum af medier, der spænder fra kreative magasiner til virale kampagner samt tv-spredning. Gert’s arbejde er blevet offentliggjort og præsenteret i bøger, blogs, artikler og flere Logo Design relaterede gallerier.

De seneste år har han arbejdet som selvstændig Identitets Designer og Konsulent, og trives som en vellykket Logo- og Identitet Designer, og forsøger hele tiden at nå nye højder ved at sætte sig højere mål.

 

Gert Van Duinen1 Gert Van Duinen2 Gert Van Duinen3 Gert Van Duinen4 Gert Van Duinen5

 

Mere om Gert van Duinen

www.gertvanduinen.com

www.cresk.nl

www.idgram.com

twitter.com/gertvanduinen

dribbble.com/cresk

www.flickr.com/people/cresk/

Google+

comments powered by Disqus